Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda cbr600f4 kodning af extra nøgle
  • #1   30. nov 2012 Gældende for 99-00 F4 (PC35)

(link fjernet)

Stikket (ignition pulse generator) er et rødt 2-bens med en gul og en gul/hvid ledning

(Obs - korttidsholdbart link)

• #2   30. nov 2012 Tak, jeg vil prøve at finde stikket, ved du cirka hvor det sidder, det er ikke under sædet eller bag de bagerste side skjolde

• #3   30. nov 2012 Tak igen, jeg har fundet det.
    Hilsen Bent Nymann

• Henrik P
    Henrik P Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #4   5. jan 2013 Hej
    Jeg ville bare lige høre om du fik kodet den nøgle og hvordan du gjorde det. Fordi jeg har samme problem

• #5   5. jan 2013 http://www.youtube.com/watch?v=db0ee6u7CjQ

Generelt set er det stort set samme procedure for HISS programmering af nøgler på alle cykler, dog kan der være lidt forskel på, hvor kodekablet skal tilkobles (mener det er til CKP også på en SC57, men verificer selv). Kodekablet kan man selv lave for ca. 100 kr eller man kan købe det færdigt med alle stik og adaptor (til de nyere cykler, der bruger den nye type stik) for ca. 300 kr. Resistoren der nævnes skal bruges på nyere cykler (også en SC57), da de ikke kan sættes i programmeringsmode med 12V input til ECU/ECM'en som de første HISS-cykler kunne (uden resistor i kablet). Nøglerne kan man enten lave selv som vist i videoen eller købe færdige inkl transponderchip (f.eks hos DSS eller andre).

• #6   2. apr 2013 Super illustration ,virker perfekt,også på cbr 929 fra 01,den har ikke hiss lampen ,men den gule nøgle lampe reagerer på samme måde,og modstanden skal også bruges her ,

Kommentér på:
Honda cbr600f4 kodning af extra nøgle

Annonce