{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.846 visninger | Oprettet:

Intruder Vs 750 Ledningsnet {{forumTopicSubject}}

Hey folkens...

Jeg gav mig selv en fortidlig julegave igår:)

En Intruder Vs750
Fin fin cykel..

Dog er der gået lidt kage i ledningsnettet.

Hvis tændingen er på ON er der intet baglys eller intrument lys på den.
Når jeg så sætter tændingen over på POS så er der både bag OG instrument lys på...

Jeg mangler et lednings diagram over den så jeg kan prøve at følge lidt ledninger....
Det hele er godt nok skilt ad nu men er jo pakket ind i sort tape og rør....
Jeg har tjekket alle sikringer, og inge er gået. Sys det lyder en smule underligt:D
Nogen har prøvet noget lign eller ligger inde med et diagram i Pdf?

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Intruder Vs 750 Ledningsnet
  • #1   1. dec 2012 du kan download workshop manualen på den her side i eng

    http://blackbears.ru/index_en.php?get=manual


  • #2   1. dec 2012 Først tillykke med maskinen.. Det er en dejlig cykel...

    Værksteds håndbogen fra clymer er der diagram i...


  • #3   1. dec 2012 Takker til jer begge:)
    Jeg har lige printet diagrammerne ud.. Nu ved je gikke om min er en amerikansk eller Uk model:)
    Men ud fra diagrammerne, ser det ud som at den mangler et signal fra tænding kontakten.. Sys det lyder meget mærkeligt, det virkede da jeg var nede og kigge på den:) Og så er der skiftet forgaffel frem og tilbage, og en tur i Trailer.. Og det var åbenbart nok til at lave ged i det hele hehe
    Øv


  • #4   1. dec 2012 Ved nærmere eftertanke kan jeg se at der ikke er pakerings lys på modellen fra USA så min må være fra UK

  • #5   2. dec 2012 Jeg have en intruder fra 86 og havde en del el problemer også. Det viste sig at der var en ledning som var dårlig på midten og ind i mellem kunne ledningerne ikke nå = dårlig forbindelse.. Det kom og gik hele tiden..

    Insister i et multimedia måler og mål om der er gennem gang i ledningerne, ryk i dem igen mens du måler også for at se om det er løs forbindelse..

    Evt. Skift nogle af ledningerne...

    Mit vinter projekt er at lavet mit el net om så det bare spiller 100 %


  • #6   2. dec 2012 Ja.. det er disse træls når det kun virker periodisk...
    Min er der ikke blink på så der er også nogle ekstra ledninger der ikke er sat til noget..
    Skal have fundet ud af hvad det forskelige er til... har aldrig haft en ældre cykel. Eller jo min cbr var også en ældre model, men der var alt sat pænt op og var standart, så det var til at se sig ud af..:-) nu har jeg kigget lidt mere på ledningsnet i clymer . Og det ligner at det signal som tændingen skal bruge og sende videre kunne komme fra lys kontakten.. og den har der jo været pillet ved da der er blevet skiftet forgaffel, så måske det er der man lige skulle kigge.. hehe hele cyklen er snart splittet ad.


  • #7   2. dec 2012 Uha det lyder lidt som om der har været en rigtig pille fingeri din maskine..

    Det har der desværre også i min men begynder at få styr på den....


  • #8   4. dec 2012 God dag dag fandt fejlen... det var en forbindelse mellem sikringsboks og lys kontakt der manglede... så var det jo klart den ikke kunne sende den videre til tændingslås, og baglys/instrumentlys:-)

    Så nu spiller det... mangler jeg bar og få synkroniseret kaboratorene.... den bagerste arbejder meget mere end den forreste.. nogen der er super til den slags?


Kommentér på:
Intruder Vs 750 Ledningsnet

Annonce