{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.042 visninger | Oprettet:

CNC Kinøjser grebklinger {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg har lige fået sådan et sæt hjem..

Det er jo rimelig meget man får for pengene må man sige..
MEN.. et er hva sælgerne skriver om dem, end anden ting er hva de egentlig er..

Så.. når nu de skriver at det er 6061 eller 7075 legeringer som de er lavet i.. skal man så tro det?

Jeg har muligheden for at teste materialerne og finde frem til hva de egentlig er.. Men jeg vil jo helst ikke ødelægge mine helt nye grebklinger..
Så ville bare lige høre om der er nogen derude som måske har et defekt par liggende.. evt. nogen der er knækket eller skadet på anden måde.. Så vil jeg meget gerne prøve at teste dem smiley

mvh Mathias

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CNC Kinøjser grebklinger
  • #1   11. dec 2012 det kan hvis afgøres på vægten, synes 7075 virker tungere, det er hvis også blandet lidt anderledes man kan hvis godt svejse i 7075

• #2   11. dec 2012 Du kan ikke veje forskel på de legeringer smiley det er så lidt så lidt.. du kan svejse i stort set alle legeringerne, det er dog ikke dem alle det holder ret godt i..

Arbejder med mange legeringer dagligt.. 2024-2124-6060-6061-7075 osv. osv.

Jeg har mulighed for at Conductivity teste og hårdhedsteste dem.. endda trækprøve teste hvis det skulle blive nødvendigt..

Det er bare af ren nysgerighed jeg vil teste dem smiley

Byd endelig ind hvis i har nogle liggende..

mvh Mathias

• #3   11. dec 2012 De koster jo ingenting, så køb du et sæt ekstra og knæk dem hvis du er så nysgerrig smiley

• #5   12. dec 2012 Har haft dem på flere af mine cykler og altid været tilfreds. Eneste er at farven har tendens til at falme hurtigt. Ved ikke om det samme er tilfældet med Rizoma og Pazzo?
    Og har kun god erfaring med pasformen ved montering også smiley
    En anden ting er iøvrigt at til min gamle ged kan man ikke få mærkevare, men sagtens kinøjser greb smiley
    Ellers er jeg helt ening med Jesper. Bestil to sæt med det samme. Det er stadig væsentligt billigere end mærkevare og man brænder ikke inde med den slags vare smiley

• #6   12. dec 2012 Du skulle have købt nogle flere når du nu alligevel har betalt PD geburet smiley

Er det ikke ligegyldigt hvad det er for en legering ? Når du finder ud af at du er blevet snydt. Vil du så sende et tæskehold til Kina ? eller sende vrede mails, og true med den danske forbrugerstyrelse smiley :-)

Nyd dine klinger, og håb de ikke springer, når du katestrofe opbremser næste gang smiley

• #7   12. dec 2012 Nu røg de jo heldigvis ikke i tolden.. så jeg fik et par mega nice greb for kun 178 kr. total smiley røverkøb

Nej det vil jeg ikke, men jeg ville bare gerne vide om man kunne regne med det de skriver.. eller om de bare bruger det som salgs argument ..
    Men ja, det ville da føle mig lidt mere sikker hvis jeg vidste de var lavet af noget ordenligt materiale smiley

Der er åbenbart ikke ret mange der forstår hva der foregår i mit lille underlige hovede, men det er intet nyt.. "Tak" for inputs..

mvh Mathias

• #8   12. dec 2012 178,- er de lavet af guld? smiley

Jeg gav 71,- for et sæt fodhvilere til min zx-6r. Inklusiv porto fra Kina selvfølgelig. Utrolige priser.

Kommentér på:
CNC Kinøjser grebklinger

Annonce