563 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Gasspjeld rizoma håndtag Gasspjeld rizoma håndtag

Har monteret gas greb fra rizoma idag.
Det lyder nok lidt mærkeligt. Jeg er bekymret for om grebet er/kan monteres forkert således at det ene gas kabel er strammere end det andet og de så åbner forskudt?

Grunden til jeg spørger er at på grebet fra rizoma kunne man flytte fastgørelse punktet til gas kablerne. Der er naturligvis forsøgt montere det samme sted:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gasspjeld rizoma håndtag
  • #1   6. jan 2013 Hvis ikke jeg husker helt forkert, så er ene kabel til at åbne for gasspjældet og det er andet til at lukke for gasspjældet, ergo så kan de ikke åbnes forskudt.

Lyder til at det er monteret korrekt.

• #2   6. jan 2013 har droppet at montere på r6, 1999. adaptere der følger med er med for lille afstand således kablet bliver for stramt trods det er løsnet helt i skrue muffer. håndtaget kan ikke gå tilbage når man slipper det. øv. det er ellers dyrt nok...

• #3   6. jan 2013 som sejefar skriver..

der er et træk kabel og et retur kabel.. der er ikke noget der kan åbne forskudt.

sørg for at ved fuldt styrudslag til begge sider, at gas-rullen selv falder tilbage til lukket. gør den det, er det fint. gør den ikke går dine kabler for stramt.. det er ofte returkablet der så skal løsnes, indtil at gassen selv lukker i ved fuldt styrudslag

• #4   7. jan 2013 Tak for de mange svar.

Det virker fint

Kommentér på:
Gasspjeld rizoma håndtag

Annonce