2.450 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Thor RFID MC alarm igen igen Thor RFID MC alarm igen igen

Man kan få det indtryk at lavprismærket "Thor" kun er én alarm eller måske et par stykker alt efter hvor man læser. De laver åbenbart en del forskellige.
På (link fjernet) kan man kihvertfald finde en del forskellige.
På DBA http://www.dba.dk/proff-mc-alarm-m-rfid/id-89275904/ har fimaet www.mobilnet.dk en Thor med 2 stk RFID-kort til. Det er meget forskellig hvor gode vurderinger Thor får når man læser rundt omkring,, men en del af de indlæg hvor Thor får tæsk virker som om installatøren ikke har kunne montere den korrekt eller også har alarmen være defekt fra start.
Har nogen erfaringer med netop denne Thor alarm?
Har nogen erfaring med firmaet mobilnet.dk?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Thor RFID MC alarm igen igen
  • #1   31. jan 2013 Thor RFID MC alarm har prøvet den og det havde en rækkeviede op ca 3 Cm ..
    Havde monteret modtageren under sædet lige under røven og kortet i baglommen men nej dur ikke
    Så de penge må du hellere putte i tanken i form af benzin, længere er den ikke

• #2   31. jan 2013 Ja det lyder godt nok ikke opløftende. Jeg var da også betænkelig ved prisen, selvom vi heroppe nordpå er ufatteligt fattige og helst vil have tingene gratis *SSS* Er der nogle af de billigere alarmer du har gode erfaringer med? Startspærre og tovejs foretrækker jeg, selvom envejs selvf kan bruges.

• #3   31. jan 2013 Virkede fint på mig gamle Gts, har en at ligge som skal på inden sæson start.
    Til de små kr den koster er den pengene værd.
    http://www.motorcykelgalleri.dk/video/stylingprojekter/4695-thor_alarm_microkort__og_tale
    T

• #4   1. feb 2013 Steffen
    Syntes ikke rækkevidden er dårlig, sæt sensor bag en plast del, aktiver den med kort, og sæt nøglen i, så bliver den der til nøglen tages ud igen.
    Når jeg kikker på skabe i svømmehal, vaskehals chip, og vagt chip skal chippen også ret tæt på, før den aktivere, så det er vel meget normalt.
    T

• #5   1. feb 2013 Jeg kan kun udtale mig på den jeg prøvede med og selv om jeg placerede modtageren over sædet ( Prøvede med tape) så kunne jeg ikke køre med det for pludselig så mistede den forbindelsen og så aktiverede den igen, justering at følsomhed virkede når den stod lodret og ikke på sidebenet Skod Skod Skod
    men det er muligt du er en af de få som var heldige at få det til at virke

• #6   1. feb 2013 Du har monteret den forkert så, du mangler en plus fra tændingen/lys
    Du bipper kortet, alarm siger der ikke er alarm på, så har du 15 sec til at sætte tænding på, ellers sætter den alarm på igen.
    Når der er tænding på kan du lade kort blive hjemme hvis du vil, når nøglen tages ud afbryder du plus fra evt lys, der kommer et bip, og 15 sec efter sætter den alarm på igen.....
    Nok derfor den var så dårlig.
    T

• #7   1. feb 2013 Den var ikke monteret forkert for det troede jeg også, men som skrevet det er hvad jeg har haft af erfaring med sådan en

• #8   1. feb 2013 interessant dialog. Det undrer mig imidlertid at ikke flere har prøvet RFID´en. Der er jo utroligt mange Thor til salg, så jeg ville forvente at nogle af dem var en RFID.
    Det kan måske også være det er bedre med de gammelkendte med en aktiverings"nøgle" man aktivt skal trykke på. Måske skulle jeg lave en ny post hvor jeg efterspør erfaringer med denne type og måske især tovejsalarmerne.

• #9   1. feb 2013 jeg har haft 2 thor alarmer og været glad for dem.
    især den jeg kunne starte mc med. folk kigger en del når dem pluslig starter..
    husker den gang jeg holdte ved mine svigerforælder. de bor på 1 sal.
    folk gik forbi og så lige et tryk på en knap og den gik igang...

• #10   1. feb 2013 Kan godt forestille mig det sjove i en sådan situation. Dog ikke noget jeg agter at bruge. Men man kunne måske sætte funktionen til hornet istedet. DET ku måske også være grineren....................

• #11   5. feb 2013 Har i dag sat den nye Thor alarm på mc, og det virker fint, det er den orange ledning der skal have en plus fra enten tændings lås, eller fra lyset, så når det slukker, aktivere den selv alarmen.
    T

• #12   6. feb 2013 Hvad er "den nye Thor" for en af modellerne?

Kommentér på:
Thor RFID MC alarm igen igen

Annonce