{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lc4 holdbarhed
  • #1   4. feb 2013 Tror bare der er tale om ordspil... som kør ford , kør kort ell.lign...lc4 motoren går for at være en af de motard/enduro motorer med længst service interval.. men for alle denne type maskiner gælder det at man skal sørge for at overholde olieskift og service intervaller, så har man glæde af dem i mange år...

• #2   4. feb 2013 Min 620 lc4 har pt. gået 23.000 km og går perfekt i motoren. .

• #3   4. feb 2013 Kick til monday
    Kør til mekaniker
    Der findes mange..
    Men det er et religionsspørgsmål.

Jeg har haft en enkel et cylindret eller to og kender et par andre med samme lidenskab...
    LC4 er i min bog perfekt balance mellem race og brugbarhed.
    Eneste reelle konkurent er en Honda XR650r, men den mangler i min verden funfactor. (inden Lars brokker sig må jeg hellere sige i utunet udgave).

Jeg har haft en der døede efter 8500km.. men det var forrige ejers manglende evne til olieskift etc... en af drengene rundede 90.000km uden at åbne sin...
    Det er ikek km tælleren men hvordan den er passet.

(mht. det finske ordsprog.. hvilken maskine er ellers sjov at trække gennem skoven?) ingen...

Kommentér på:
lc4 holdbarhed

Annonce