1.094 visninger
|
Oprettet:
Devil potte {{forumTopicSubject}}
Hej hej... Har lige fået mont en Devil Carbon potte med rør i rustfri, nu er spørgsmålet..... Er det meget normalt at lige den pottte siger rimeligt brutalt?? Skal siges at jeg kørte med en Rombo før og den havde en helt anden lyd?
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 111 Svar: 1.936
dec 2005
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 1.839
feb 2006
Følger: 65 Følgere: 105 MC-er: 15 Emner: 86 Svar: 719
okay tak for de mange svar,og om det er en magnum ved jeg ikke den er rund og med et oval afgangsrør
Devil potte