1.779 visninger
|
Oprettet:
Stålarmerede bremseslanger? {{forumTopicSubject}}
Bliver vist nødt til at spørge i et lidt bredere forum for at få svar
Jeg overvejer at skifte til stålarmerede slanger, og kunne derfor tænke mig at høre hvad der er godt og hvad der er skidt i den sammenhæng (Fabrikat, passer de perfekt, og priser)?
Jeg har et par steder på nettet læst div. historier om slange kit's som ikke passer, selvom de er bestilt til en given model...?
Skal man gå efter en 3 slanges løsning foran som originalt, eller vælge 2 slanger direkte fra Masteren. Hvad er bedst?
Kom frisk med jeres erfaringer både gode og dårlige
aug 2009
Følger: 20 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 99
apr 2006
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 598
Jeg er yderst tilfreds og han laver dem efter de gamle slanger så de passer 100%!
mar 2009
Følger: 64 Følgere: 56 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 625
mvh
jan
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 234
Fik mine lavet med T-stykke foran, men funktionsmæssigt fik jeg at vide at det er det samme. Det er dog billigere med 2 slanger fra master.
*edit*
Og så kan du få dem i de farver du vil;)
maj 2006
Følger: 48 Følgere: 51 MC-er: 9 Emner: 37 Svar: 1.025
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 336
der er ingen forbedringer ved at køre 2 fra master andet der er mindre der kan være utæt.hvis det hele er 100% tæt virker det ens om du kører med splitter ell.2 fra master ell. kaliber til kaliber.
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 10 Emner: 25 Svar: 122
apr 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 41
jul 2006
Følger: 9 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 130
Er der en der vil fortælle hvad fordelen ved 2 slanger fra masteren, kontra en med split til 2 slanger som originalt? (dvs. 3 slanger i alt).
Altså ud over prisen, er der så fordele?
aug 2009
Følger: 20 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 99
aug 2009
Følger: 20 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 99
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 8 Svar: 1.568
Når du køber slangerne skal du være sikker på, at du bestiller dem med de rigtige nippler - ellers får du montage problemer! Ellers burde det være plug n´ play.....
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 10 Emner: 25 Svar: 122
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 336
som jeg skriver længere oppe er der en ting mere der kan blive utæt hvis du kører med splitter,men hvis systemet er luftet ordentlig ud gør det ingen forskel hvordan du monterer dine slanger.
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 234
Det er jo samme væskesystem, så trykket vil være konstant, split eller ej, og ingen forskel på hvornår trykket lander i de to kalibre.
Stålarmerede bremseslanger?