2.805 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

GPS problem på HTC telefon GPS problem på HTC telefon

Jeg har for første gange fået en smartphone, en HTC Desire X, som jeg gerne vil bruge som GPS på min MC. Men, den kan ikke finde GPS signal eller position. Den står bare og tænker i 15-20 min. uden der sker noget.

Nogle der ved hvorfor det ikke virker elelr kan vejlede mig i opsætningen? (er ikke så teknisk snild)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GPS problem på HTC telefon
  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #1   26. feb 2013 kan du gå på nettet?
    uden at bruge wifi

• #2   26. feb 2013 Gå i "indstillinger"
    Find "placering"
    Se om der er flueben i de første to punkter ved navn "googles placeringstjeneste" og GPS-satellitter"

Giv en tilbagemelding om det fungerer.

• #3   26. feb 2013 Kenneth: Jo den kan godt gå på nettet.

Ivan: Har kun prøvet inden døre at få den til at gå på GPS, kan det væe problemet ? Hvor hurtigt burde den få kontakt til GPS'en ?

Jesper: Ja, alt står som du skriver. Der er også flueben i "placering og søgning"?

• #4   26. feb 2013 Husk at slå GPS'en fra når du ikke bruger den, den æder meget strøm!

Du kan trække et ikon ud på en af dine sider.. som du kan slå den til/fra på, så du har den lige ved hånden

• #5   26. feb 2013 Så virker det Ivan - det var nok fordi jeg opholdt mig inde i huset. Tak for hjælpen smiley

Denny, jeghar fundet en app kld. bil derpå, hvor alle funktionerne er (GPS, radio, telefon og musik). Så det fungere nu..

• #6   26. feb 2013 Perfekt godt arbejde smiley og tillykke med din nye HTC, håber du bliver glad for den.

Sendt fra min HTC One X+

Kommentér på:
GPS problem på HTC telefon

Annonce