{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.656 visninger | Oprettet:

El-net til blinker og kørelys - løs forbindelse {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en v-strom fra '02. I slutningen af sidste sæson begyndte den at drille med kørelyset og venstre blinklyset.
Jeg har lokaliseret problemet til samlestikket (lige bag venstre sideskjold)
Jeg har prøvet at afhjælpe problemet ved kontakt rens og fugtfjerner. Det har ikke hjulpet.
Min mistanke går på at det blot er en løs forbindelse i ledningen lige inden den når connector'en.

Så mit spørgsmål til jer er:
- kan man afisolere stikket og så fjerne den dårlige del af ledningen? Hvad er farvekoden på ledningen til hhv kørelys og ve. blinklys?
Jeg er lidt på bar bund, så hvis der er nogle med et par gode forslag vil de blive taget rigtig godt imod smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  El-net til blinker og kørelys - løs forbindelse
Kommentér på:
El-net til blinker og kørelys - løs forbindelse

Annonce