{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.249 visninger | Oprettet:

Nyt batteri? {{forumTopicSubject}}

Hejsa drenge. I bliver sgu lige nødt til at hjælpe en newbie. Cyklen har holdt ude i garagen siden de "gode" dage i starten af marts. Havde så påtænkt mig at tage til åbent hus hos mc x i Næstved imorgen.
Så far her trækker i arbejdstøjet, fugter kluden med lidt snot, og polerer røven ud af bukserne, så sveden pibler frem på den rynkede pande. Står så der og beundrer svinet (motorcyklen):-) og tænker, der skal lyd på den dér, drejer nøglen og trykker på den magiske kontakt. Som så viser sig ikke at være så magisk endda. Den "snerrer" bare af mig ligesom konen. Står lidt med en flad fornemmelse og tænker, jamen lille skat, hvis jeg har forsømt dig (motorcyklen):-) i marts, så får du da bare lidt strøm. Sætter laderen til, og efter 1 minut viser laderen at batteriet er opladt, men den vil stadig ikke starte. Mc galleri tænker jeg imens jeg går forbi konens (nu ekskone) hånende latter. Så derfor dette lille indlæg, så jeg få lukket kvindemennesket evige åbne kæft med en masse larm fra en række 4. Kort fortalt - cyklen tikker, ingen larm:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt batteri?
Kommentér på:
Nyt batteri?

Annonce