{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.684 visninger | Oprettet:

Street Bob vibrere meget? {{forumTopicSubject}}

Har over vinteren købt mig en "ny" dyna steet Bob fra 2007. Har kørt den første tur på den Idag og må indrømme at jeg et noget forbavset over hvor mange vibrationer der er i den?. Det er især ved lave omdrejninger at den vibrerer. Hvis den får noget gas holder det op på et tidspunkt, men så snakker vi også 120 kmt i 4 gear. Den vibrerer næsten mere end min gamle shovelhead i det lave område. Jeg fornemmer der må være noget galt, da det jo er en gummi ophængt twin cam motor der ligger i den. Hvad er jeres erfaringer, ryster de virkelig så meget de nye maskiner?

Mvh.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Street Bob vibrere meget?
  • #1   1. apr 2013 har prøvet en enkel bob fra 08 og jeg sys den var vildt lækker at køre på pga der næsten ingen vibrationer var så tror sku der er røget et gummi ophæng på din smiley

  • #2   1. apr 2013 Hmm tilbage til caps så smiley

  • #4   1. apr 2013 er det bare mig eller er der ikke noget om det med twincam a eller b motorer de kører med ?

  • #5   1. apr 2013 Den er ubehagelig at køre på ved 80-90 kmt i både 4,5 og 6 gear, kan ikke rigtigt forstå at caps leverer en bike der ikke spiller max?. Men må henvende mig når de åbner i morgen og høre hvad de siger til det.

  • #8   1. apr 2013 Selfølgelig kører de ikke længere ture, men dette kunne mærkes med det samme. Det er tydeligt i alle gear. Har også fundet lidt andre irriterende små problemer der pisser mig lidt af. De burde være løst inden man leverer en bike i det prisleje. Men mon ikke de er til at snakke med.

  • #10   1. apr 2013 Stig...
    det er om der er balance Axel i den eller ej......

    Jeppe.....
    og nej som sagt længer oppe i tråden, du skal ikke kunne mærke noget vild på den mc...

    og du skal henvende dig på en pæn og stille måde, så kommer du absolut længest, Caps KBH har lavet nogle ting på min , på garantien uden brok og uden beregning, god og fin services fra deres side......


    så ind og tal med dem i morgen som du siger, og jo før man kommer med sådan problem, jo beder stå du..

    mvh

    ps dejlig mc... tillykke . .


  • #13   1. apr 2013 ja lige netop det med balance akslen gør vist total forskel ,men det vist ikke nogen der kører med det på dyna modellerne

Kommentér på:
Street Bob vibrere meget?

Annonce