{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.137 visninger | Oprettet:

Sv1000 PAIR removal??? {{forumTopicSubject}}

Hejsa, har udstødninger der knalder en del når jeg kører to på. Faldt over denne side og kigger på dette udstyr? Nogle der har erfaringer med dette? eller bare har blokkeret for udluftningen til PAIR systemet i luftboksen?

http://www.chewys-stuff.co.uk/ går under pair kits og sv 1000

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sv1000 PAIR removal???
  • #2   5. apr 2013 hehe tja, lidt blandet hvad man ellers er på google, men som han siger burde det elenimere at den skyder, specielt når det går op gennem luftboksen.

  • #3   5. apr 2013 det lille stykke slange der er mellem luftfilterkassen og ventilen propper du bare en prop i, mener det er en stump 8 eller 10mm bolt der passer lige i. Sikkert, nemt, billigt, og virker 100%

  • #4   5. apr 2013 But why?
    Lyder sååååå godt...


  • #5   5. apr 2013 Jeg har også lige pillet min ud igen smiley

  • #6   5. apr 2013 Jeg dækkede membranerne i topstykkerne med aluplader og loddede en modstand på ledningsnettet i stedet for magnetventilen.. så kan du kaste hele systemet over skulderen uden at bekymre dig om en fejl på ecu'en..

  • #7   5. apr 2013 Jeg er mere til nemt og billigt.
    Man kan jo også købe det der kit fis. Man kan også få mit konto nr og sætte penge ind der hvis man har for mange smiley Og de par gram man sparer på et par slanger og en magnet ventil kan jeg godt undvære.

    Ikke for at forklejne nogle i at det de gør er forkert, man kan gøre lige hvad man selv syntes og hvad ens evner rækker til smiley


  • #8   5. apr 2013 Det skal jo alligevel deaktiveres for at kører cyklen ind på rullefelt, så der er vel ikke rigtig nogen der kører med det hvis de kan li deres mc.
    Af med det hele og en 12 Kohms modstand i i stedet for magnetventilen og plader i ved menbranerne


  • #9   5. apr 2013 THomas R
    Så du satte en bold UDENFOR luftkassen der stoppede ventilen? og det funkede fint?


  • #10   5. apr 2013 Få powercommander på og få den rullet ind så stopper den med det. Og det med at stoppe ånderør skal du gøre sammen med en lus i lamda sonden. Så skulle din sv køre som en drøm. Har selv gjort det:-) god weekend

  • #11   5. apr 2013 hvis man luser lambda'en reguler den jo ikke brændstof mængden?

  • #12   5. apr 2013 Jacob:
    Det skal den netop heller ikke hvis man monterer en powercommander med rette costum map.
    Den regulerer i øvrigt heller ikke ret meget sådan en MC lambda. Det er ikke som på biler smiley


  • #13   5. apr 2013 nu er jeg ikke vildtmeget inde i powercommander, men selvom der er lagt et custom map, ind kunne lambda'en vil stadig regulere for småting som vejr og andre factore, ud fra det custom map,
    lidt ligesom på biler der fjerner man heller ikke lamba'en fordi man chiptuner, som er det helt samme, der regulere lambda'en bare ud fra de nye data i boksen, selvom det måske er småting på en mc kan det da godt betyde noget for motorgang og brændstofforbrug


  • #14   5. apr 2013 Marco A bolten skal bare ned i den lille stump slange der går fra luftfilterkassen og ventilen, ja det virker.
    Jacob min er uden lambda sonde, der er bare en prop, så det kan lade sig gøre


  • #15   5. apr 2013 Jeg brugte det kit og det virkede bare fint! Kørte med det i 4 år uden problemer og gætter på at cyklen stadig kører med det.... smiley

  • #16   5. apr 2013 Jeg erstattede lambda sonden med en bolt.... Kan ikke helt huske hvad jeg gjorde ved elektronikken men jeg fjernede den for at den kunne rulles 100%. Gjorde som Mr. Dyno sagde var bedst inden jeg trillede over til ham!

  • #17   5. apr 2013 Lambda på en MC har groft sagt kun en funktion i et meget begrænset område af omdrejningsfeltet, oftest det område hvor man måler forurening. Det er kun en narrow band lambdasonde. Faktisk er det typisk det omdrejningstal som man cruiser ved(80-100 km/t). Så egentlig er dens funktion blot at magre AFR ind til et minimum smiley På min gamle ZX10R kunne jeg faktisk mærke lambdaen arbejde ved den hastighed, hvilket irriterede mig af H. til smiley Satte dog ret hurtigt PC på.
    Når man sætter powercommander på, kobler man lambda fra og fintuner signalet fra den originale ECU så AFR er perfekt ved alle omdrejninger og ved alt fra 5-100% gasgivning.


Kommentér på:
Sv1000 PAIR removal???

Annonce