1.468 visninger
|
Oprettet:
honda cbr kobling sidder fast ? {{forumTopicSubject}}
Det er lige som om at koblingen har sadt sig fast. Når jeg drejer på den pal som koblingskablet skal hive i, så går den der lille pal i dækslet ind og rammer, men ikke længere.
Den har stået stille i et år.
Hvad sker der? Har ikke haft den startet eller varmet op.
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 15 MC-er: 4 Emner: 33 Svar: 878
feb 2008
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 6 Emner: 155 Svar: 1.074
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
okt 2011
Følgere: 180 MC-er: 4 Emner: 283 Svar: 2.388
honda cbr kobling sidder fast ?