1.309 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Forlys på FZS 600 Fazer Forlys på FZS 600 Fazer
Hej MCG
Det forlys som er standart på en Yamaha FZS 600 Fazer 2001 er mildest talt elendigt, og kan stort set kun bruges til kørelys ved højlys dag.
Er der nogen som sidder med de gyldne kort til hvordan man kan forbedre både nærlys og fjernlys på lovlig vis?
Jeg har læst om at nogen laver nærlys og fjernlys i begge lygter, men dette er ikke lovligt da den ene parabol er til fjernlys og ikke nærlys.
Må man sætte en topkåbe på fra en nyere model på, fx fra en 2003 model, eller er det ulovligt?
Mvh
Dan
0 synes godt om
nov 2005
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 277
med en bedre pære, som eks. Philips Extreme, og en "brokobling", så du får lys i begge lygter er du noget bedre hjulpet. Selvom det måske er ulovligt, så er det i mine øjne også et spørgsmål om at blive set. Er tidligere blevet stoppet i razzia'er uden at det gav anledning til spørgsmål. Heller ikke ved syn blev det kommenteret.
Og uden at vide det, så tror jeg ikke der er noget i vejen for at sætte kåben på fra en 2003'er.
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 1.555
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 1.273
sep 2012
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 4 Emner: 2 Svar: 11
apr 2007
Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 8
Husk samtidig, at kontrollere stelforbindelsen på pærerne. Det kan tit være noget tyndt pjask med stort spændingsfald.
Husk over hele linien, at bruge kraftige kabler (ikke for kraftige, men kraftige nok - du ved)
Forlys på FZS 600 Fazer