Zx7r p7 start problem og olie forbrug Zx7r p7 start problem og olie forbrug
Jeg var ude og køre en tur på min ZX7R.
Skulle ned og besøge noget familie så jeg køre en tur på 90 km for at komme derned, er der et par timer.
Da jeg skal starte den igen vil den næsten ikke starte, startere køre fint rundt, den kom så til sidste hvorefter jeg køre ned til noget andet familie "kort tur på nogle km" hvor jeg kun er 30 min, derefter startede den med det samme igen problem.
Jeg køre så hjem af på motorvejen, alt er fint og så cutter den ud og vil ikke rigtige tage gas i et sekund men gøre det så igen men så tænder olie lampen og stopper cyklen, jeg trækker ind i nødsporet.
Prøver at starte den igen starter køre men kan ikke starte den.
Kigger i olie glasset og kan ikke se noget olie så går ud fra den har spist olien.
Skal over og kigge mere på det i dag da der ikke var tid til det i går.
Men hvis nogen herinde har nogle ide om hvad det kan være så vil det være dejligt.
God søndag derude og tak.
Mikkel
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.773
Men self hvis det er ½l pr 100km så er der nok noget galt :P, er det meget olie den bruger så kan det være en toppakning, slidte stempler/ringe eller ventilstamme pakninger.
aug 2012
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 2
Så ved ikke helt hvor start problemet ligger og hvorfor den er gået ud på motorvejen endnu.
jeg tænker det kan være noget benzin tilførsel eller måske et tryk der var blevet for højt/lavt.
Zx7r p7 start problem og olie forbrug