{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KTM Duke 2 - vil ikke starte efter vinter...
  • #1   23. apr 2013 Det er næsten dig der bedst kan svare på det.. Står du ikke ved siden af motorcyklen ?

• #2   23. apr 2013 Som Per siger... ellers er et bud vel ..sideskjolde og tank (og sædet)..

• #3   23. apr 2013 Man "skal" ikke have noget af, men det er nu meget rart at fjerne den plastik del/skjold på tanken i den side hvor tændrøret sidder.

• #4   23. apr 2013 Du skal have sæde og tank af og så lige de bolte der holder sideskjoldene på radiatoren.

Men. Skriv lige hvad du har prøvet og ikke prøvet. Mine LC4'ere kan godt lide et par startkabler og et skud dieselstart når de har stået et par måneder. Min vinter forberedelse består så også af at dreje nøglen til OFF.

Jeg er er selv i KBH en uges tid endnu, smid en besked så kommer jeg gerne og hjælper med at starte den.

• #5   23. apr 2013 Tak for tipsene.

Jeg har sådan set kun prøvet med startkabler fra bilen, men den slog ikke så meget som en enkelt godnat skid.

Regner med at gå den efter i weekenden - så vender jeg lige tilbage hvis Jeg stadig ikke kan få liv i dyret.

Mvh, Henrik

Kommentér på:
KTM Duke 2 - vil ikke starte efter vinter...

Annonce