{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
506 visninger | Oprettet:

Kædekit {{forumTopicSubject}}

Så har jeg fået mit kædekit hjem... fint nok, men mangler seføli den hersens presse ting til at samle den med. Selve det at skifte den tar ingen tid men det blir jo en lettere umulig opgave uden det rigtige værktøj. Er der nogen i kbh området der evt .ville tjene lidt mønt på lige at hjælpe mig med at få sat mit nye kædekit på? Jeg skruer seføli alt selv så det drejer sig udelukkende om lige at få samlet kæden og så er jeg kørt igen. Har sommerferie nu så jeg vil jo gerne ordne det hurtigst muligt ;o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kædekit
  • #1   13. jul 2006 Hej Brian. Har du ordnet det? Ellers har jeg sådan en fætter du skal bruge. Desværre er jeg ikke hjemme før mandag aften da jeg skal til Knutstorp og køre.

• #2   14. jul 2006 Jeps. Har lavet det selv uden den nitteleds dimsen. Brugte en dorn, et par hamre og en rørtang til at presse leddet sammen med og det spiller fint så det var noget nemmere end hvad jeg havde regnet med. Det tar jo væsentligt længere tid at justere kæden og adskille/samle kåbe og diverse bagefter, men det gik som sagt fint nok. Ellers tak for tilbuddet ;o)

Kommentér på:
Kædekit

Annonce