1.061 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Skifte forrør: pakninger og monteringspasta? Skifte forrør: pakninger og monteringspasta?
Jeg har endelig udskiftet mit rustne forrør Det gik ret glat. Jeg lurer dog lige på nogle ting:
1. Der sad ingen pakninger mellem det gamle forrør og topstykket. Det undrer mig lidt. Jeg har dog smidt helt nye i, de passede perfekt, så går ud fra det er bedre. Men er det dumt at bruge pakninger? (har smidt et link til pakningen jeg har brugt)
(link fjernet)
2. Skal man bruge monteringspasta mellem forrør og topstykke? For at det bliver helt tæt? Eller vil jeg fortryde det senere, gror det fast?
0 synes godt om
jul 2011
Følger: 15 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 98
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
Det er aldrig dumt at bruge pakninger nej.
2. Skal man bruge monteringspasta mellem forrør og topstykke? For at det bliver helt tæt? Eller vil jeg fortryde det senere, gror det fast?
Hvis det er tæt uden brug af pasta så skal du ikke spekulere mere over det. Er det ikke så kan du godt tilføje lidt. Det er ikke sådan at det aldrig kommer af igen.
Det er fint at bruge uoriginale møtrikker. Dog havde jeg selv nok valgt nogle rustfrie lige der. Og jydsk håndmoment til bespænding. Du ved, ikke for meget og ikke for lidt :-).
jul 2011
jul 2011
Og hvis jeg køber en ikke-original larmepotte, kan jeg så regne med at skulle omdyse og alt hvad der følger med?
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 960
jul 2011
jeg havde et gammel forrør liggende og købte denne http://www.ebay.co.uk/itm/310458282193?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 på ebay
Ifølge sæleren og producenten skulle justering af dyser osv ikke være nødvendigt - den kører fremragende nu håber bare ikke den bliver for varm
Nørklede lidt med at få det til at passe sammen (forrøret var lidt skævt, så skulle bankes lidt på plads) - men det spiller helt perfekt nu.
Skifte forrør: pakninger og monteringspasta?