832 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Justeringer af ventiler... Betaler gerne.... Justeringer af ventiler... Betaler gerne....

Har jo den gamle honda cb 400 f...har fået den kørt ind og den går fantastisk, men syntes den " klikker" lidt for meget.
Har prøvet at tage probberne af og mærke efter slør, syntes måske de faktisk er lidt for stramme. Men alt om alt, syntes jeg ikke jeg har lyst eller råd til at pille selv, hvis jeg nu gør noget galt. Er der en kyndig der vil vise mig det/ gøre det mod betaling naturligvis og sikkert en øl eller kaffe. Tror bestemt ikke det er en svær operation, men aaaarrrr nu er den lige kommet på vejen igen, så ville det sku da være ærgeligt lige at smadre skidtet ikke!!! Ps har værksted / div værktøj..... Jeg bor på Midtfyn. Er det noget nogen har lyst til/prøvet før?.
Mvh kenneth

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Justeringer af ventiler... Betaler gerne....
  • #1   12. maj 2013 ved ikke om det her kan hjælpe lidt
    Mener den har nikketøj så er det nemt at gå til

profilbillede
  • #2   12. maj 2013 Forstår ikke spillerummet der er oplyst der.... 0.08-0.18. Der er en tiende del til forskel... Eller mener de 0.08 kold, og 0.18 varm? Andre steder har jeg fundet mål der lyder 0.05 både ind og ud.... Syntes det er forvirrende... Og vil helst ikke smadre noget...
    Lige en tanke... Kan ventilerne være blevet strammere efter jeg strammede min knastkæde her forleden aften? Eller er det bare en tanke prut...

• #3   12. maj 2013 Der lugter lidt af prut, de bør ikke blive stramme af at knastkæden bliver justeret.
    0.05 er altså temlig lidt, så 0.10-0.20 lyder mere normalt. så hvis du foder den med et 0.15 søgerblad, så er det fint smiley

• #4   12. maj 2013 De skal justeres 0,05mm kold på både indsugning og udstødning. At du har justeret knastkæden, kan ikke ændre på ventilspillerummet.

• #5   13. maj 2013 alletiders.... det var også bare en tanke.. hmm, jamen jeg prøver at komme igang smiley

Kommentér på:
Justeringer af ventiler... Betaler gerne....

Annonce