{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.295 visninger | Oprettet:

Gsx750F kan ikke gå i tomgang {{forumTopicSubject}}

Hej.

Har lige anskaffet mig en gsx750f fra 1990 med 38.000 km på klokken. Den kan ikke stå i tomgang, når den er varm.
Når den er kold, så går den nogenlunde i tomgang med choker, men så snart den bliver varm, så kan den ikke stå i tomgang, hverken med eller uden choker. Man skal hele tiden giver den gas, eller dør den øjeblikkelig. Den kører fint og trækker fint, både fra lave omd. og op til det røde felt. Men så snart man ikke giver den gas, så dør den. Kører man og trækker koblingen, så dør den også med det samme.
Jeg har selvfølgelig forsøgt at justere den via tomgangsskruen, men der sker intet.
Nogen der har haft ligende problem eller kender til hvor jeg skal søge efter fejlen.
mvh. martin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gsx750F kan ikke gå i tomgang
  • #2   17. maj 2013 Hej Martin!

    På min gamle gsx 600 f, kunne den finde på det samme! Der sad der en stilskrue oppe ved gashåndtaget, lidt det samme som når man stille på breamsegrabet, og det kunne jeg skrue 1-2 omgange ud, så kørte den men Højer omd. I tomgang, og gik aldrig ud smiley
    Ved ikke om det er det samme på din?

    Hilsen Lars med den nye hotte elskerinde Sussi smiley


  • #3   17. maj 2013 Det kan også være defekt indsugningsgummi, dyserne/nålene der er slidt, fejl synkroniseret.
    Med andre ord, så kan det være flere forskellige ting der kan være årsagen.


Kommentér på:
Gsx750F kan ikke gå i tomgang

Annonce