658 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Opstartsprocedure CBX1000 efter vinterhi ? Opstartsprocedure CBX1000 efter vinterhi ?

Et spørgsmål om hvordan jeg håndterer opstart af min CBX om foråret.
Før hen startede jeg den en gang om måneden i vinterperioden, da den ellers kan være vanskelige at starte op om foråret. Et kendt problem. Men nu står den parkeret et sted om vinteren, hvor den vil forgifte halvdelen af huset, hvis jeg startede den op. Det har resulteret i at jeg ikke har startet den i vinterperioden over hovedet og at det derfor er svær at få de 6 cylindre igang om foråret. Det mest optimale ville nok være at tømme karburatorerne og rense dem hver vinter - men....der må være en lettere måde.
Det lykkedes da med noget diesel start til sidst at få den startet, men det holdt hårdt. Jeg er interesseret i at høre om I har nogen start procedure til Jeres eller bliver den startet en gang imellem i vinterperioden ? Andre fif modtages gerne smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opstartsprocedure CBX1000 efter vinterhi ?
  • #1   18. maj 2013 Prøv at køb noget benzin stabilisator, det kan købes i båd shops, det skulle forhindre benzinen i at bundfælde.
    Men jeg gør ikke noget ved min andet end at lade batteriet op, så plejer den at starte, ellers kan den få lidt ekstra boost fra min bil hvis den er tvær smiley

Kommentér på:
Opstartsprocedure CBX1000 efter vinterhi ?

Annonce