997 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

LÅN af værktøj til skifte af Remme Ducati 1098 LÅN af værktøj til skifte af Remme Ducati 1098

Skal have skiftet remme på Ducati 1098S, og mangler i den forbindelse det specialværktøj der kan holde knastakslerne samt krumtappen på plads mens denne udskiftning foretages.

Nogen der ligger inde med sådan nogle, man kan låne?

Betaler selvfølgelig såfremt nødvendigt.

/Mikkel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LÅN af værktøj til skifte af Remme Ducati 1098
  • #1   22. maj 2013 På de Ducati`er jeg har rodet i har det ikke været nødvendigt med dette værktøj.
    Det er kun indsugningsknasten på stående cylinder der kan flytte sig når man tager den gamle remme af, med lidt snilde er den nem at dreje retur når den nye rem monteres.

• #2   22. maj 2013 Ja, det er rigtigt... hvis du er medlem kan du låne dette værktøj.
    Men som Dan siger er det ikke nødvendigt...
    Jeg har lige skiftet remme på min 916..... og selvom jeg aldrig har rodet med Ducatier, var det lige til uden brug af special værktøj smiley

• #3   22. maj 2013 Tegn en streg med en tush, også bare sørg for at knasten står overfor det mærke når du samler, så er der ingen behov for special holde værktøj.
    Det er først når man kommer ud i variabel knastaksler og brændstofpumper det bliver sjovt smiley

• #4   22. maj 2013 Tak for de mange indlæg, sætter virkelig pris på jeres hjælp. Er medlem af DKD så kan låne værktøjet der, men ud fra havd i skriver syntes det ikke nødvendigt.

Kaster mig ud i det smiley

Tak

• #5   22. maj 2013 at skifte remme på en 1098 kan ikke sammenlignes med hverken desmoquatro eller testaressa. Der skal bruges specialværktøj. Så inden man går igang med det, skal man have værktøj til at holde knasten.
    Vh. Charlie

Kommentér på:
LÅN af værktøj til skifte af Remme Ducati 1098

Annonce