1.011 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Hyosung opfører sig underligt (suprice) Hyosung opfører sig underligt (suprice)

Hej alle!

Jeg har en Hyosung GT 250 R... Det er lidt besværligt at forklare, men jeg prøver!

Her igår morges da jeg skulle starte den.. kom der en fejlkode frem på display'ed, altså før selve motoren er startet, men kun elektronikken, hvor der stod ''FI'', som er en generelt fejlkode på Hyosung, for at vise noget er forkert (tror jeg) når... jeg tændte den så alligevel, og den startede fint som den plejer... så gik jeg i gear, og skulle rundt i et meget skarpt sving for at komme ud, hvor jeg self. trækker koblingen ind, og den går så i VILDT høj tomgang, ca. 5000 rpm. og bliver ved indtil jeg slukker.

Jeg slukker den så, og kører igen, sådan udemærket, den går dog stadig lidt for høj tomgang.. Så i dag, gør den det samme, dog hvor jeg så slukker den efter høj tomgang, også går den ud hver gang jeg prøver at starte, motoren lyder fin, men det er som om, den får at vide ikke at være i tomgang...og pludselig efter 1 min, starter jeg den, og den kører perfekt! i flere timer, både idag og igår.. WHAT? Den viser fejlen hver gang den har stået stille i lang tid og er kold?

Det skal siges jeg har kørt i styrtende regnvejr på motorvej i godt og vel 50 min. onsdag om dagen, så det var lige efter den dag, at den opførte sig underligt!

Lang tekst - sorry, mvh. Thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyosung opfører sig underligt (suprice)
Kommentér på:
Hyosung opfører sig underligt (suprice)

Annonce