{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

Hans J
Hans J
Tilmeldt:
23. nov 2007
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 23

ZX6r brændstof/tændingsproblem. {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået problemer med min kawa fra 95. Den har i det sidste stykke tid ikke gået alt for godt under 4500 omdr. Men i går gik det helt galt. Jeg var ude at køre en tur op ca 20 km, og på et tidspunkt begynder motoren at gå på 3 cyl. så jeg holder pause en 5-10 min. starter maskinen op og kører hjemad. På vej hjem begynder den igen at gå på 3 cyl, men får den 4. med da jeg giver den flere omdr. det holder kun 500 meter, så er den nede på 2 cyl og 500 meter mere går den helt ud og kan ikk starte igen. Jeg lade den stå i et par timer og så kan den starte igen og køre på alle 4. Jeg har haft skilt alle karburatorer og renset dem, men det har ikke hjulpet... hvad er galt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ZX6r brændstof/tændingsproblem.
  • #1   1. jun 2013 Hvor meget benzin har du på den?

    Min gør det så jeg ikke får de sidste 3 liter fra tanken, mistænker benzinfilteret. Så det skal jeg have tjekket, måske du skulle prøve det også..

    En anden nem ting er lige at tjekke tændrørne


  • Hans J
    Hans J Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 23
    #2   1. jun 2013 Jeg har tanken ca. halv fuld, jeg må prøve at tjekke tændrør, men synes bare det lyder lidt utroligt, hvis to tændrør skulle gå til på samme tid smiley


  • #3   1. jun 2013 Ja det retti, men man kan jo aldrig vide.. Plus det tager meget kort tid at tjekke..
    Hvis det som på Hondaerne er 1 tændspole til 2 cyller kunne det jo også være dér citronen lå..

    Er det indvendigt benzfilter i tanken på sådan en kamansakis?


  • Hans J
    Hans J Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 23
    #4   1. jun 2013 Der er nemlig en tændspole til to cyl, og jeg har også en mistanke til, at det måske er her problemet ligger. Jeg ved faktisk ikke om der er et indvendigt filter i tanken, men der er et filter lige før benz-pumpen.

Kommentér på:
ZX6r brændstof/tændingsproblem.

Annonce