{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp ingen lys overhovedet på min bik
  • #1   11. jul 2006 tjek dine sikringer

  • #2   11. jul 2006 Ind og find din værkstedsbog på denne side

    http://ursa.irk.ru/manual/

    Lyder som en sikring og du vil sikkert kunne finde en løsning, når du har down load....


  • #3   11. jul 2006 Hvis det ikke er sikringen der er gået, skal du nok kigge lidt på kontakten, xenon lys bruger en noget større strøm til at tænde på end alm pære, når den så er tændt falder støm forbruget til ca. det halve af en alm pære.

  • #4   11. jul 2006 har ordnet det nu
    Sikringen skulle skiftes til noget høejre da der er sat xenonkit på.. den var sprunget så har sat en større en i


  • #5   11. jul 2006 Måske du skulle sætte et relæ mellem. Det er ikke altid så smart bare at sætte en kraftigere sikring i hvis den springer. Din kontakt er jo også kun gearet til en hvis amp.

  • #6   11. jul 2006 du må ikke bare sætte en størrer sikring i.. der er en grund til at den har den størrelse som den nu har fra org... og det er at ledningerne ikke kan trække mere strøm...

    ved bare at sætte større sikring i risikere du at ledningerne smelte og enten skal du til at skifte det meste af ledningnettet fordi de varme ledninger har smeltet isoleringen på mange af de andre ledninger... du kan også risikere at der pluselig går ild i den...


  • #7   11. jul 2006 ok læste lige Mølgaard(Sæby) N indlæg så hvis han har ret så kan du godt resikere at sætte en større sikring i da den så kun vil trække den størrer strøm kortvarigt...



  • #8   12. jul 2006 jeg fik det af vide af en der arbejder ved en mc forhandler.
    Han havde gjort det samme ved sin nemlig.
    har sat en 20er i istedet for en 10er.
    Det er er jo bare når lyset tænder så skal det bruge mere strøm end en almindelig pære.
    det er jo fordi jeg har sat xenon på at jeg skal have en anden sikring i

    Men det xenon der. der går ca ½ min før jeg kan tænde det efter min mc er startet. man skal ligesom slukke og tænde lyset nogle gange, kan det passe ?
    har også oplevet det på biler


Kommentér på:
Hjælp ingen lys overhovedet på min bik

Annonce