{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

Indsugningstragte / omdysning {{forumTopicSubject}}

Jeg har bygget en caféracer af en GS550 1977 og har i den forbindelse fjernes alt overflødigt (bl.a. Alt stel fra dæmpere og bagud, alle beslag, kontakter, ledningsnet, indsugningskasse+filter, batteri (erstattet med lithium) osvosv).....derfor har jeg sat nogle helt åbne indsugningstragte på, hvilket naturligvis giver alt for meget luft i forhold til benzin.
Er der nogen der har lidt erfaring i omdysning....evt en som ligger inde med dyser jeg kan prøve med....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indsugningstragte / omdysning
  • #1   5. jun 2013 Det med at dyse ind, er en lettere vanskelig opgave... Det eneste man kan gøre er at gætte sig frem, evt kan du få en mekaniker med rullefelt til at gøre det... På rullefelt er det jo muligt at have en co måler eller 4gas tester på...

Men det er ikke nok bare at skifte hoveddyse, med mindre du kun køre med fuld gas hele tiden... Det er først fra 3/4 gas til fuldgas den køre på hoveddysen...

/ Bülow...

• #2   5. jun 2013 http://www.dansmc.com/carbs2.htm Her står lidt om hvordan en karburator virker... Håber det er brugbart...

/ Bülow...

• #3   5. jun 2013 du kan prøve at sende mig en mail, med hvad den kører med orginalt med hoveddys, og tomgangsdysser, så kan jeg nok hjælpe dig lidt i den rigtige retning, men du kommer til at bruge lidt tid på trimme arbejde smiley

• #4   16. jun 2013 Jeg har 80 dyser i og har 120/130/145 liggende, jeg kender ikke str på tomgangsdyserne......men jeg vil gerne modtage råd som jeg kan prøve.
    Jeg startede den forleden uden problemer.... Men kunne kun stå i tomgang med chokeren 100% på.....så jeg kunne ikke køre....

Kommentér på:
Indsugningstragte / omdysning

Annonce