{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.227 visninger | Oprettet:

søren p
søren p
Følger: 2 Emner: 5 Svar: 23

kawa zxr 750 justering {{forumTopicSubject}}

Hej
skal høre om der er nogle ved hvordan man justere karburator på sådan en. jeg har selv ur til at kontrollere vacum i hver karb, men kan ikke finde hvor jeg kan tilslutte slangerne.

håber i kan hjælpe mig:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kawa zxr 750 justering
  • søren p
    søren p Tilmeldt:
    apr 2009

#3   9. jun 2013 Hans Henrik. Skal nok oprette den her en af dagene:)
    Det er en zx750j fra 91
    Syntes jeg har kigget og kigget men kan ikke finde nogle steder at montere dem.
    Tænkte lidt om det evt skulle kontrolleres på en anden måde.

• #4   10. jun 2013 Søren, hvillket udstyr er det du har?
    Jeg har selv en 750J, som jeg godt kunne tænke mig at få justeret, så er bare lige nysgerrig...

VH

• søren p
    søren p Tilmeldt:
    apr 2009

#5   10. jun 2013 Jeg har et sæt vacum ur. Men jeg kan ikke finde hvor jeg skal tilslutte dem. Andre mc'er jeg har lavet sider studser til det. Men har bestilt noget andet værktøj til at måle dem på. Så må vi se hvordan det går.

• #6   10. jun 2013 Går der ikke vakuum slange fra tanken også over til indsugningen, af med den også på med uret der, er i hvert fald sådan man gør det på min.
    Så skal man selvfølgelig have en anden benzin tank mens man justere (colaflask med en studs i proppen)

• #7   10. jun 2013 Der skulle meget gerne være en bolt i topstykket under hver indsugningsstuds, enten skal den skrues ud ellers sidder der en gummi hætte du piller af og så er der en studs du montere dine slanger på.
    Vedlagte billede hviser et løst topstykke hvor skruerne er pillet ud, min finger peger på stedet.

Morten P: Hvis du bruger den slange kan du vel ikke synchronisere da du jo kun får vacc fra en cyl? man skal jo ha en slange/ur fra hver cylinder ellers får man dem ikke i balance.
    Men ja du skal ha tank og filterkasse af hvis jeg husker ret, og jeg bruger også colaflaske benzin tanken.

profilbillede
  • #8   10. jun 2013 Min fejl igen igen, det er for at justere urene man sætter dem til den studs, så nulstiller man hvert ur.
    Også ud med skruerne under indsugnings gummiet som du har vist på billedet oven over :), også ellers hvert ur til hver karburator.

• søren p
    søren p Tilmeldt:
    apr 2009

#10   10. jun 2013 Da jeg havde tank osv af igår syntes jeg ikke jeg kunne se dem, men må prøve at kigge igen så:)

Kommentér på:
kawa zxr 750 justering

Annonce