2.266 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 31 Svar

CBR 900 RR SC28 startproblemer - drukner CBR 900 RR SC28 startproblemer - drukner

Det er i hvert fald mit umiddelbare bud!

Den stod stille stort set hele sidste år, opnår en tur og lidt opstart i ny og næ. Så købte jeg den, kørte den 12 km hjem og skilte den ad. Tank, hjul og kåber er blevet malet og der er blevet lavet service med Valvoline olie, orig. oliefilter, renset og olieret K&N filter, iridium tændrør og væsker.

Skulle starte den op i dag og det gik skide godt. Startede med det samme og brummede fint. Tog dog lidt dårligt gas, gik ud fra det var pga choker. Pludselig døde den, mens jeg gassede lidt op. Den stod vel i 15-20 seks tomgang i alt. Ingen reaktion herefter. Gnister fint og stinker af benzin.

Tændrørene er VÅDE af benzin, men selv efter grundig rens og blæsning af cyl, vil den ikke starte. Kan det være pga at den drukner, at den ikke gider starte efter rens? Ville mene den burde kunne prutte, for derefter at drukne igen.

Men det er jo ikke just en knallert, og heller ikke en bil, som jeg dagligt skruer i.

Er det af med alle 4 karb og få dem luftet igennem?

Tænker lidt at benzinpumpen nok sørger for at made alt for meget benzin ind, hvis en svømmer hænger.

Længere smørre, håber nogen vil skrive noget klogt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CBR 900 RR SC28 startproblemer - drukner
Kommentér på:
CBR 900 RR SC28 startproblemer - drukner

Annonce