772 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

R6. går ujævnt R6. går ujævnt

Min R6 går ujævnt i tomgang. +- 100 omdr. samtidig går motoren ud ved halv tank, men så snart jeg fylder den op går den igen.
Tænker at det kan være et beskidt filter.? Problemet er blevet mere tydeligt efter jeg har kottet 15 cm af den ultra lange potte som den er født med. ???
Vil det være en ide at fø motoren kørt ind på rulle, og hvem omkring københavn kan det til en fair pris. .

God sommer, og fede ture derude..

mv.
Thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  R6. går ujævnt
  • #1   15. jun 2013 Få stillet ventiler hvis den er ved at være deroppe i KM..

Og som så ofte skrevet herinde.. Når du begynder at pille ved udstødningen.. Så ændrer du på den modstand motoren jo normalt får.. Som hurtigt kan gøre den ujævn..

Fik min rullet ved Lydmuren - Stenløse.. Og kan ikke huske hvad præcis det kostede.. Mener det var 1700kr
    Men det var jo så nettop uden Powercommander.. Og bare på Suzuki's egen ICU.

• #2   15. jun 2013 Byg en modstand i udstødningen. Ellers bliver det næppe helt godt. Mht det med halv tank vil jeg mene det er noget udluftning af tank den er gal med. Prøv evt næste gang den driller, så lige åbne benzin låget, så prøve at køre igen. Kører den så fint lidt så ramte du rigtig.

• #3   15. jun 2013 Der er 13k til ventil tid. Men ventiler og potte betyder vel ikke noget for hvorfor den ved halv tank benzin går ud. Der er jo ikke reserve tank man skal slå over på.
    Har også hørt godt om lydmuren.

• #4   15. jun 2013 nick:
    kom den til at køre godt igen?

• #5   15. jun 2013 Ja på min var der en tydelig forskel at mærke.. Især i 5-7.500 rpm området.. Den kørte 7% for magert. Efter den nye potte

• #6   15. jun 2013 hvad måtte du slippe for sådan en Powercommander så?

Kommentér på:
R6. går ujævnt

Annonce