{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Ducati Monster 600 tomgang {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har problemer med min duc Monster 600 fra 96. Den tager alt for mange omdrejninger i tomgang. Jeg har skiftet gaskablerne da de gamle var godt slidt, men det har desværre ikke hjulpet. Tomgangskruen er skruet helt ud. Hvis man drejer håndtaget lidt den anden vej, så falder omdrejningerne ned til et fornuftigt tomgangs niveau. Jeg har strammet "træk" gaskablet både ved gashåndtag og ved karburator så dette trækker så meget som muligt. Men det hjælper desværre heller ikke. Kan fjederen på karburatoren blive træt over tid så den ikke lukker gasspjældet helt? Håber der er nogle der har en ide om hvad der kan være galt.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ducati Monster 600 tomgang
  • #1   16. jun 2013 Har fået det til at virke langt om længe. Hvis nogen skulle være interesseret, så var problemet at gasspjældet på den ene karburator ikke lukkede helt tæt. Der var en lille skrue der skulle drejes en kvart omgang og nu virker alt fint igen.

Kommentér på:
Ducati Monster 600 tomgang

Annonce