{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.809 visninger | Oprettet:

Underlig ''tikke-lyd'' under motor nedbremsning! {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Har et begynde problem (tror jeg da) som er en smule besværligt at forklare, men vil dog lige prøve!

Min Hyosung GT 250 R, motorcykel kører helt fint, og som den skal, men den er begyndt at sige en sådan... tikkende/klikkende lyd under motor nedbremsning, dvs... når jeg mod et lyskryds slipper gassen, og lader motoren bremse, altså uden at trække koblingen ind.. når jeg gør det, komme disse tikkende/klikkende lyde mellem 4,5 og 2 tusind omdrejninger og derefter stopper det når man kan mærke at den er kommet så langt ned at den ikke har fat mere.

Den sir ingen lyde når man trækker koblingen ind.. KUN under motor nedbremsning, ellers kører den som den plejer?

Nogen der har NOGEN ideér til hvad det kunne være? kobling?

Mvh!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Underlig ''tikke-lyd'' under motor nedbremsning!
Kommentér på:
Underlig ''tikke-lyd'' under motor nedbremsning!

Annonce