{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan en powercomander nulstille sig?
  • #1   14. jul 2006 Hej kasper

Arbejder ude ved Vagn Jensen. Vi har ved flere tilfælde været ude for at dyserne stopper til ved lang tids stilstand. Har fået flere overgemte cykler hjem fra tyskland som havde samme problem. Det er simpelthen noget i benzinen som stopper dyserne til.

Din powercommander kan ikke lave det nummer så den slet ikke kan gå. Men vi har dog oplevet at de smider programmet de commandere. Så skal du have indlæst det igen. Det er vist en svaghed de har har jeg ladet mig fortælle.

MVH Richard

• #2   15. jul 2006 det vil sige jeg bare skal have dyserne ud og rense dem, så skulle den spinde som en mis.. den starter fint hvis man giver den en lille "snaps" men går ud når det benzin er brugt op

• #3   15. jul 2006 Altså nu er jeg jo ikke mekker, men hvis den kan køre på det benzin som du selv kommer i dyserne så lyder det som om at de ikke får benzin. Kører din benzin pumpe???
    Duer din benzinpumpe??

• #4   15. jul 2006 fejlen er fundet, det var min powercomander der ikke duede..
    tjekkede benzinpumpen virkede. pillede dyserne op, der kom ikke benzin.
    pillede comanderen fra og vupti gav dyserne benzin. nu kører den . dejligt.
    tak for hjælpen

• #5   15. jul 2006 Kanon... Er den kaput så eller har den bare smidt programmet?

Hvis du kommer forbi værkstedet kan vi da lige sætte computeren til din cykel så du kan det sidst nye program i din cykel.

MVH Richard

• #6   15. jul 2006 ja regner også med at kommer forbi når jeg har den standert.. bestiller de sidste dele til den på mandag, så når det er hjemme er den klar. smiley

Kommentér på:
kan en powercomander nulstille sig?

Annonce