{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.026 visninger | Oprettet:

cbr f2 taber alt strøm og dø´er.. {{forumTopicSubject}}

Godaften.

Der er opstået et problem med min honda cbr 600 f2 ...

var forleden dag ude at køre 100 km.. alt kørte som det skulle.. men da jeg pludselig skulle holde stille i et kryds gik min mc ud... jeg drejet nøglen rundt , on /off / on , men der var intet lys i instrumentbrætte ... altså total død for strøm.. har ikke haft problemer med den aflader på denne måde før og aldrig sådan helt ligepludselig.. min første ide var at batteriet var faldet sammen.. men da jeg efterfølgende fik løbet dyret igang, kunne den knap nok holde sig i live... den pruttet helt vild.. kunne kun få den til at køre på 2 cylinder.. når den var i "frigear" kunne jeg efter noget tid få den til at lyde "ren" og køre på 3 cylinder.. men så snart jeg sat den i gear, pruttet den helt vild igen og kunne kun lige nød og næppe trække sig frem... det som om den ikke kunne få alle cylinder med..
fik den trillet hjem, men kunne ikke få den til lade sig selv op,så total død igen..

det kan vel ikke kun være pga. batteriet er helt faldet sammen den ikke køre ordenligt? kunne den evt. ha spist et par tændrør?

har tjekket alle sikringer og de er ok.. os "hovedsikringen" på de 30... har renset stikket på ensretteren.. og den ser ok ud...

skal siges jeg sad i en lang kø, hvor jeg kørte meget 1 / 2 gear og det var en meget varm dag, så ved ikke om det kunne have nogen betydning...

nogen der kunne have en ide om hvad der kunne være sketet? er det bare mit batteri der driller og får hele mc´en til at opføre sig underligt, eller skal jeg fejlsøge videre..?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cbr f2 taber alt strøm og dø´er..
Kommentér på:
cbr f2 taber alt strøm og dø´er..

Annonce