2.126 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

TrumPeter
TrumPeter
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 31

Motorlyd - Ventiler? Motorlyd - Ventiler?

Jeg har en tikkende lyd fra min motor, som jeg ikke bryder mig om.

Jeg har for nyligt købt mig en Suzuki Intruder 750, 1991, 38000km (som skulle være reelle nok, stemmer med nummerplade.net). Den køre og starter rigtig godt, ingen problemer overhovedet.

Er blevet fortalt, at man skal kunne høre ventiler arbejde på denne model... jeg er bare i tvivl om hvor meget de skal kunne høres.

¤ Når den står i tomgang kan jeg høre dem arbejde. Ikke nogen voldsom lyd, men jeg er ikke i tvivl om at det er ventilerne jeg kan høre.

¤ Når jeg sætter igang, eller motoren sejtrække en smule, så er lyden meget mærkant, og jeg kan klart og tydeligt høre den tikkende lyd i takt med stempelslagende (læs: den tikkende lyd følger de stigende rpm).

¤ Når jeg cruiser ved 80-90km/t er der intet og høre, og den køre som en drøm. Over 100km/t har jeg svært ved at høre ret meget.

Er det bare mig som er pylret over min ''nye'' motorcykel? Eller bør jeg reagere. Den køre som sagt, som en drøm... Jeg ville jo bare nødigt ha' at den pludselig IKKE gør det.

Er det normalt for Intrudere? Skal den sige sådan? Vil meget gerne høre fra nogen, som selv har haft en smiley Tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motorlyd - Ventiler?
Kommentér på:
Motorlyd - Ventiler?

Annonce