{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.701 visninger | Oprettet:

STORE PROBLEMER med Regal Raptor 125cc {{forumTopicSubject}}

Problem 1:
Efter 1 måneds stilstand ville jeg lige køre en tur på min Regal Raptor 125cc, det gik også godt de første 5 km., men så kunne den pludseligt ikke skifte gear. De to kontramøtrikker der sidder på koblingskablet ved koblingsarmen var løse. Jeg fik dem spændt og kablet justeret og den skifter fint igen.
Her til morgen ville jeg så køre en lille tur, og så ville den bare ikke starte. Starter og motor kører fint rundt og den lugter af benzin, men det er som om der ingen tænding er. Det underlige er så, at hvis man løber den igang i 2. gear, så starter den ligeså fint og med det samme. Hvorfor kan den starte ved at løbe den igang og ikke med starteren, det forstår jeg ikke. Det er samme problem ved driftsvarm motor. Kan det på nogen måde have noget med koblingen at gøre, da problemet opstod umiddelbart efter justering af koblingskablet ??

Problem 2:
Der er en høj resonanslyd fra tanken ved netop de omdr. man normalt kører i, og det er pi..e irriterende at høre på. Problemet opstod sidste år, og jeg har haft tanken afmonteret flere gange, for at finde problemet, dog uden held. Det lyder som om det er en plade inde i tanken der sidder og vibrerer. Er der andre Regal Raptor ejere som har stødt på dette problem, og hvordan løses det ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  STORE PROBLEMER med Regal Raptor 125cc
Kommentér på:
STORE PROBLEMER med Regal Raptor 125cc

Annonce