1.295 visninger
|
Oprettet:
Forskel på disse raask udstødninger {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Jeg vil gerne have købt mig en raask udstødning til min savage men er der nogle der kan sige mig hvorfor den 3 raask udstødning er 60 mm og 500 spir dyrere end de første to? http://www.sydfynmcservice.dk/suzuki/raaskudstoedning.html
Jeg kan ikke lige forstå hvorfor den til 3000,- er 60 mm
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 78 Svar: 167
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 78 Svar: 167
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
sep 2011
Følger: 22 Følgere: 22 Emner: 42 Svar: 473
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 78 Svar: 167
sep 2011
Følger: 22 Følgere: 22 Emner: 42 Svar: 473
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 78 Svar: 167
Forskel på disse raask udstødninger