3.395 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Lyddæmpning før syn Lyddæmpning før syn

Hejsa.

Jeg skal til syn med min nyerhvevede Intruder. Den er monteret med 'bulre-udstødninger' der umiddelbart ikke går gennem syn hvis man skulle få fat i en emsig synsmand smiley

Jeg har ladet mig fortælle at jeg bare skal proppe lidt (stål!)grydesvampe op i rørne før jeg triller ind til syn. Jeg har købt disse, men kan en velig sjæl hjælpe med en metode til at sørge for at de ikke flyver ud i hovedet på synsmanden, men bliver inde i rørene smiley

Kan man sætte nogle bolte i klemt, eller er der en smartere metode?

Mvh,
Mads

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lyddæmpning før syn
  • #1   29. jul 2013 De flesre synsfolk er i dag kun interreserede i om udstødningen er typegodkendt, er den ikke det får du den sansynligvis ikke synet, så spar dig alt arbejdet med at dæmpe en ikke typegodkendt udstødning.

• #2   29. jul 2013 Køb DB killers og smid dem i, jeg har prøvet med stålsvampe, det er noget ged! Så skal man smide en skruei på tværs osv.

• #3   29. jul 2013 Ja en dB killer så er den fin..

Ingen ved jo hvad synsmanden vil sige.

• #4   29. jul 2013 Min Gsr 600 blev også afvist af synsmanden pga støj..
    købte så en db-killer til 40 kr.
    så var det problem løst smiley

• #5   29. jul 2013 Nå, nu har jeg så været til syn med min cykel...

Jeg kommer frem til stedet og en ung gut spørger efter nøglerne og kører en tur på cirka 2 min. herefter tjekker han lys og kigger slutteligt på min udstødning og konstaterer:

Synsknægt: "Uoriginal udstødning?"

Mig: "Jeg har lige købt MC'en, så det ved jeg ikke noget om.."

Synsknægt: "Hør her: Nu vender du motorcyklen, sætter dit Dankort i maskinen, betaler 250kr, jeg printer et stykke papir og så kører du meget hurtig herfra!"

Jeg adlyder og sætter mig klar, hvorforefter han stikker et stykke papir ned i min jakke og vender ryggen til mens jeg kører væk.

Jeg er 250kr fattigere men har en synet cykel smiley

/Mads

• #6   29. jul 2013 Korrektion: Jeg er 270kr fattigere da jeg som sagt købte 4 (ubrugelige) grydesvampe tidligere i dag smiley

Go' sommer!

• #7   29. jul 2013 Det var sgu da en large synsmand. sådan! smiley
    også god sommer til dig! smiley

• #8   29. jul 2013 Ja man får ikke meget "syn" for de 250kr - andet en en blanket.

• #9   17. mar 2014 hvor køber man et par billige db killere henne..?

Kommentér på:
Lyddæmpning før syn

Annonce