{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Genopladning af batteri
  • #1   1. aug 2013 1 nyt batteri om året?? Nej det er det bestemt ikke. Jo Mc skulle da selv kunne holde det ladet.
    Hvad der specifikt er galt ved jeg ikke, er ingen ørn mht det elektriske men en fejl, det er der.
    Som eksempel:
    Aner ikke hvor gammelt mit batteri er, har haft min mc i over 2 år og har IKKE skiftet og har da heller ikke i sinde at gøre det, forhåbentlig foreløblig.
    Har en C tech lader tilsluttet når den står her på adressen men det gør ingen forskel på holdbarheden, det holder det bare oppe på dupperne efter egen mening.


  • #2   1. aug 2013 Håber på at mit biltema batteri holder i 4-5 år...

    Har på gps eller alarm tilsluttet?


  • #3   1. aug 2013 Ville bare mene at med mindre du næsten ikke kører på din mc, så ville du ikke komme sindsyg langt omkring inden den ville gå ud, hvis ikke din generator virkede.
    Men måske den ikke lader hårdt nok på batteriet, det kunne du jo evt måle smiley


  • #4   1. aug 2013 Jeg har ingen gps eller alarm på den. Jeg kan køre et godt stykke tid og så hvis jeg nu skal ud på stranden eller noget andet og den så starter og køre der ud så når jeg så skal hjem igen er der ikke altid strøm på og så ved jeg bare at jeg skal trække mc igang så der vil jeg mene den ikke lader?!

  • #5   1. aug 2013 Hvis den står og aflader vinteren over og i frost, så kan det godt dræbe et batteri.. Så når vinteren kommer, så af med batteriet smiley Og lidt vedligeholdelses ladning vinteren over skader bestemt ikke smiley

  • #6   1. aug 2013 Ja så lader din cykel ikke nok! men mål hvor mange volt den lader med, og så bare på ebay og købe nyt laderelæ/ensretter smiley

  • #7   1. aug 2013 Den står med vedligeholdelse ladning vinteren

  • #8   1. aug 2013 Ja det ender nok med jeg bliver nød til at købe et ogi relæ

  • #9   1. aug 2013 Hvis den slet ikke lader, så kører du ingen steder.. En mc, kan ikke køre uden strøm, heller ikke når den først er startet.
    Det kunne muligvis være ensretteren, dem har man da hørt om laver nogle mystiske lade fejl..
    En kammerat jeg har, havde problemer med at den ladede, og så stoppede den, og så kom den igen, og til sidst smed den ensretteren helt, så det var jo nemt nok at finde fejlen smiley
    Men det er nemt nok at sidde her og gætte alt muligt, men fat multimeter, og mål afladning samt ladespænding, og evt polspændingen. Så kan du jo se hvad der sker smiley


  • #10   1. aug 2013 Det kan altså godt lade sig gøre at køre et batteri fladt ved mange små forsigtige tur. Der lades normalt meget lidt under 4000 omdr.

    Få lige ladesystemet målt igennem før du gør andet.



  • #11   1. aug 2013 Ja det må jeg lige have gjordt. Syntes ellers den får en masse lange tur og den ligger heller ikke så meget under 4000 omdr da jeg er lidt fart glad smiley

Kommentér på:
Genopladning af batteri

Annonce