{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

speedometer tæller først ved høj fart!!!?? {{forumTopicSubject}}

Hej hej. Jeg har en suzuki gsx - r 600 fra 97 som jeg bøvler lidt medt speedometeret på. Alt andet virker fint. Ogaå triptæller. Om den tæller rigtigt ved jeg så ikk. Men helt skæv er den ikke. Men nålen på speedometeret ligger bare på nul, medmindre den får noget rigtig gas. Måske ved 160-80kmt. Så begynder den stille og roligt at bevæge sig. Kan det være sensoren i gearkassen. Og hvor sidder den evt ? smiley på forhånd tusind tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering reol på væggen 500 kr.
  • Udskiftning af emhætte i indbygget skab. 1.930 kr.
  • Låge. På vaskemaskine er låst 600 kr.
  • reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Need VVS to repair broken toilet flushing system 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  speedometer tæller først ved høj fart!!!??
  • #1   15. aug 2013 Må være kablet der er slidt! Det skal være firkantet, ikke rundt, skil ad og tjek.

• #2   15. aug 2013 kan ikke huske om det er kabel eller elektronisk, men det lyder til det er elektronisk og den ene kontakt til viser instrumentet (dit spedometer er knækket) Hvis det er elektronisk ville jeg lige skille spedo ad og se, kan også være der er noget der er brændt. Hvis det er kabel ville jeg smide et nyt på.

• #3   15. aug 2013 Altså, hvis trip tæller tæller rimelig korrekt, får uret jo impulser fra enten kabel eller føler på gearkasse/forkædehjul. Fejlen kan således udelukkende ligge inde i uret. Er det elektronisk, tror jeg godt du kan se dig om efter et andet. At få det repareret, vil sikkert være dyrere.

• #5   15. aug 2013 Hvis det sidder ligesom på Hondaen(som er 100% mekanisk), med en nylon 'top' der griber om bolten til dit fortandhjul, så kan den nylon top være slidt inden i.. Jeg blev stoppet af policen på vej ned til den gamle for at fikse det, og det kostede så en kontrollerende køreprøve;) De troede self. ikke på at mit speedometer ikke virkede og slet ikke på at jeg skulle ned og lave det. Mit virker fint igen, jeg kom 2 x gaffa striber (<3 gaffa) rundt om bolten og så griber nylon toppen fint igen.. Dette er self. et midlertidigt fix, men det virker...

• #6   15. aug 2013 Der er ingen kabel på den. Den er kun elektronisk. Hmm må prøve og se på selve speedometer og føleren. Kan bare ikke umiddelbart se den

• #7   15. aug 2013 Brian, du skriver at triptælleren tæller rimelig korrekt. Det er den kun i stand til, hvis den får impulser fra en giver. Derfor fejler giveren og forbindelsen til uret ikke noget - fejlen ligger inde i uret.

• #9   15. aug 2013 Okay. Super. Tak for hjælpen! !

Kommentér på:
speedometer tæller først ved høj fart!!!??

Annonce