631 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Kawasaki Intrumenter. Kawasaki Intrumenter.

Hey da jeg søger efter det rigtige instrument til min kawasaki Z750 fra 1988, og har opdaget det er pissedyrt at købe. Har jegt nu kig på et fra en anden model ca samme årgang på Ebay feks http://www.ebay.com/itm/Kawasaki-Z750GT-KZ750E-P-Cockpit-Instrumente-Tacho-Drehzahlmesser-/310651182898?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item485440df32 som stadigvæk er pissedyrt men kunne jo være heldig en dag.. smiley kunne godt tænke mig enten det med digital tankmåler i midten men ved ikke om stik og ledninger er de samme. eller bare det orignale hvis det ellers var til og finde uden jeg skal af med den højre arm for det.. smiley

Nogen det har prøvet og lave sådan noget..?

Har også tænkt på og tage et som dette http://www.ebay.com/itm/KAWASAKI-GPZ-1000-RX-TACHO-ARMATUREN-COCKPIT-KOMBIINSTRUMENT-/300436688141?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item45f36c0d0d
fra en helt anden model men ved ikke om jeg kan få det til og virke..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawasaki Intrumenter.
  • #1   19. aug 2013 Jeg har et fra en z550 som ligner det første utroligt meget. Jeg skal se på det næste gang jeg kommer forbi værkstedet

• #2   19. aug 2013 Jeg har lige smadret min, og den har samme speedometer som det første du linker til. Forsikringen sælger den til en mc ophugger, så der kommer snart et til salg et sted herhjemme vil jeg tro, Og der er vel egentlig ikke så mange mc ophug herhjemme. Men finder du den, har den muligvis mange dele du kan bruge.

• #3   19. aug 2013 Nikolai har du smadret GP'en den havde du da lige fået da jeg købte den z750 af dig..

• #4   19. aug 2013 Kunne du ikke snuppe et par dele af den inden den forsvinder..?

• #5   19. aug 2013 Og Rune hvis speedometeret går til 240 som den jeg linker til så er jeg intraseret, Måske også hvis omdr tælleren er den samme kunne jeg måske købe et løst speedometer..

• #6   19. aug 2013 Ja jeg kørte galt for 3 uger siden. Den har stået ved Toftlund mc kawa og bmw forhandler siden, og den ryger direkte videre til en evt ophug der køber den af forsikringen. Så jeg har desværre ikke mulighed for at skaffe noget derfra. Men prøv at ring til dem i Toftlund. Det kan være at de kan fortælle hvem der har hentet, eller skal hente den.
    De er super flinke derude.

• #7   9. sep 2013 Har en instrumentgrubbe liggende magen til det sidste du linker til. Det kan du få billigt. Du kan evt også få en kopi af diagram så du kan se hvad ledningerne skal gå til

• #8   10. sep 2013 Hey Thomas har lige købt en fra en Gpz 900 lige som den sidste linket til, men jeg ville gerne se et ledningdiagram så jeg kan få det koblet til...

Kommentér på:
Kawasaki Intrumenter.

Annonce