{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

Mere lyd i Gsx 400 {{forumTopicSubject}}

Goddag.

Jeg har fået anskaffet mig en lille suzuki. Den er monteret med en udstødning i hver side. Jeg savner dog lidt lyd i den og har i den forbindelse tænkt på om det kan lade sig gøre med original potterne. Der sidder i enden en skive med tre nitter og formentlig en fløjte bagved. Kan jeg fjerne skive og fløjte uden det får indflydelse år forbrændingen så jeg skal til at dysse om? Og... Kan jeg simpelthen fjerne 20 cm af potten? Eller vil det larme sådan helt åndssvagt?

Ser frem til at høre fra jer
Mvh. Christian .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mere lyd i Gsx 400
  • #1   21. aug 2013 Find nogle aftermarket potter, og smid dem på inden du begynder at skære i org. potterne, som skal bruges til syn og evt. hvis du skal på bane..

Dem kan du så skære i, hvis du synes det stadig er for tamt. Men start med 50-100mm der er stor forskel..

• #2   21. aug 2013 Bane kommer jeg aldrig. Og skal nok heller ikke til syn, og jeg har en vens udstødning hvis jeg skal til syn. Jeg tænker at mange, på deres gs 400, kører med en afteemarket potte der jo sådan set bare er rør, altså ingen dæmpning. Så hvorfor skulle det ikke kunne lade sig gøre, at åbne de originale og så korte dem af? Jeg synes de er ganske flotte egentlig, bare for lange.
    Alternativt, kan jeg bare en 3 huller i den skive i bagenden og se om det giver lidt. Som en start i hvert fald. Det kan umuligt påvirke forbrændingen

• #3   21. aug 2013 Det kan sagtens lade sig gøre, det var mere pointen med at lade det org. være.. Hvis du alligevel vil beholde den, så cut i lortet lige så tosset du vil..

• #4   21. aug 2013 Ja det vil jeg også gøre med mindre det resulterer i for mager blanding. Det er det jeg søger svar omkring. Altså hvor meget man kan forøge flowet uden man skal odysse

• #5   21. aug 2013 Vi gjorde det på min Gamle ZZR, der var også 2potter, en på hver side.
    Der tog v nitterne ud og forkortede potterne 30 CM - Vi tog også alt lyddæmpningen ud. Den lød vildt godt, og der skete intet med blandingen.
    Men vær OBS på at det kan være at den skal dysses om.

// J

• #6   21. aug 2013 det lyder godt. Jeg rykker fløjten ud så, og vurderer derefter om der skal tages noget af potten.

Kommentér på:
Mere lyd i Gsx 400

Annonce