1.243 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Gsxr 600 srad 97 Gsxr 600 srad 97

Hej alle sammen

Har et problem med min cykel den har haft motor ude og fået stillet ventiler og ellers fået lavet stort service, men har nu samlet den igen, og startede den op og lyd rigtig fint ikke nogen ranslen fra knast kæde mere og tager fint omdrejninger,

Men når jeg så køre så gå det sjove af den, den hakker og trækker slet ikke Jevnt kommer med i ryk og det er hele tiden og over heller området og i alle gear, ? Nogen der har nogen iden om hvad det kan være?..

Er meget desparat for at få noget afvide...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gsxr 600 srad 97
  • #1   6. sep 2013 Det lidt ala det samme som min gør.. den gør det dog ikke så voldsomt, og kun i de lave omdr.. jeg har ikke fundet fejlen, men jeg synkronisere maskinen imorgen, og fjerner det hakkeriet, så skal jeg nok lige skrive til dig (:

• #2   6. sep 2013 Du er sikker på alle slanger er sat rigtigt på til karburatorene ?

• #3   6. sep 2013 Mine er (: har dobbelttjekket alle slanger osv da jeg skiftede strammer tidligere.. endda også studser de sad på, da jeg har et sæt nye studser liggende som jeg ville skifte hvis de gamle var beskadiget (:

• #4   6. sep 2013 kør måske en tur og så snup et tændrør ud og kig på det.. jeg skal lige ha kigget imorgen, for jeg mener faktisk mine var lidt lyse (:

• #5   6. sep 2013 Vi kan bytte, mine er smeltet :P, så kører den også ret sjovt i motoren

• #6   6. sep 2013 Hey srad-drenge.

Husk at kigge forbi den nyoprettede gruppe på facebook:
    Suzuki gsxr srad

/Christian

• #7   7. sep 2013 Ja det skulle de meget gerne men hvis den stadig går helt perfekt når den bare står kan det så stadig godt være slangerne

• #8   7. sep 2013 sagtens, havde afmonteret luftfilter kassen i vinters, så satte jeg den på igen, men glemte den foreste vakuum slange til karburatorene, tomgang gik den helt normal, men når den kom til 6000rpm så spruttede og hakkede den, fordi karburatorene ikke bliver åbnet ordentligt op.

Og hvis maskinen virkede fint før du skilte den af, så må der jo være et eller andet gjort forkert nu smiley

• #9   7. sep 2013 Hov vent lige lidt.. hvis du lige har haft dit luftfilter af, skal du være opmærksom på at alle studserne er korrekt sat på.. et er de sidder på karbs, men de kan også afmonteres på selve kassen.. og hvis du får trykket dem "op" i kassen ved montering, kan kassen ikke danne vacuum ordentligt skulle jeg mene.. og hvis de ikke kan det, giver det jo meget god logik at den ikke går ordenligt smiley

• #10   7. sep 2013 Altså når jeg har den på baghjuls løfter og så køre den i gennem gearne så er der ingen problem men ligeså snart jeg kommer på lande vej så er problemerne men den tager fint alle omdringerner i alle gearne men kan det stadig være varkum problemet? For havde den nemlige af men synes jeg satte den på rigtig for brugte godt nok meget tid på det nogen der har tricks til at få den på alle 4 kaborator??

• #11   7. sep 2013 sprøjt noget bremserens eller sådan noget, rundt omkring gummiet mens maskinen kører, så vil du høre på motorgangen om den kan suge luft ind et forkert sted smiley

• #12   7. sep 2013 Når okay men troede bare at den så også ville gøre det når den kørte på baghjulsløfteren, der er lidt besværligt at skulle prøve noget og så samme igen og så køre og så hjem igen og skille den ad igen hvis det ikke virker, men tak for hjælpen må over at kikke på min cykel her i starten af næste uge,

• #13   7. sep 2013 Der er nok gennem strøming i karburatorene til at køre i lave omdrejninger uden vakuum systemet virker, men skal den til at lave noget, høje omdrejninger eller trække, så vil den ikke kunne levere nok luft/benzin også vil den kører elendigt.
    Men det er ikke sikkert det er der dit problem ligger, men det er det første jeg ville checke, også selvfølgelig at alle slangerne sidder de rigtige steder smiley

• #14   8. sep 2013 Okay tak må jeg lige se på men den kan vært fald trække baghjulet i 6 i alle omdringerne, men tak for hjælpen..

Kommentér på:
Gsxr 600 srad 97

Annonce