Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  biltema intercom
  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #1   16. sep 2013 Den koster så tilpas lidt at flere "prøver lykken" og bliver så berigende skuffet over det hele - pris og kvalitet hænger sammen! Min motivation var den samme, altså prisen! Har og bruger bruger Cardo, Interphone og har prøvet Sena, SRC m.fl. Skulle derfor - selvfølgelig - prøve om det duede' til noget... og lad mig bare kort sige følgende: SKOD!!!

Men igen... det koster dig "kun" dkr. 299,- at efterprøve! smiley

• #2   16. sep 2013 Nu plejer Biltema at være rimeligt fair, hvis man er utilfreds med et produkt man har købt hos dem.
    Så køb det, prøv det og lever det ikke op til forventningerne så gå ind og byt det.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#3   16. sep 2013 Bytte det? Tja, man får en pæn slat pudseklude for 299,- smiley

• #4   16. sep 2013 Ja det er vel bare at tage fruen bagpå, køre en tur efter det er købt og hvis det ikke virker får de det tyret direkte i fjæset igen smiley

• #5   16. sep 2013 Gerne del dine erfaringer - Både godt og skidt smiley smiley

• #6   16. sep 2013 GTR: Jeg tænkte nu nærmere, at han kunne bytte det til jyske dollars. smiley

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#7   16. sep 2013 @Kasper K: Jeg ville helt undlade at prøve... alternativt købe det på eBay til dkr. 4,95 plus forsendelse fra Kina-mand-land.... Skulle man absolut prøve noget "alternativt" i den retning, så hellere én af de mange SmartPhone BT Apps til få penge. Dertil et headset monteret i hjelmen... det virker faktisk okay - også mht. lyden. Men det kræver som sagt at du fedter rundt med ledning til/fra din Smartphone, hvilket også er okay sålænge der er tøjvejr. Hvis man har prøvet at køre i regn.. ikke bare tja-tja-tja-regn... men solidt regnvejr i stil med ALPE-regn som holder slusen åben i maaaaange timer, så vil jeg helst have min telefon gemt godt væk i top/sidetaske hvor regnen ikke kommer!

• #8   16. sep 2013 Skal jeg gøre smiley

• #9   16. sep 2013 GTR: Det med smartphonen lyder da ... ja, smart ;D er der en specifik app (til iPhone), der kan anbefales, og hvordan med strømforbrug, når appen er i brug? smiley

Kommentér på:
biltema intercom

Annonce