3.444 visninger
|
Oprettet:
bore hul i bremseskiven {{forumTopicSubject}}
Jeg har fået mig en ny cykel (intruder) og der er ikke nogen huller i bremseskiven så jeg kunne låse den med min skivelås, så kan jeg uden videre bore et hul i skiven uden at den risikere at flække ved påvirkning eller andre problemer- eller skulle jeg bare hellere finde mig en anden lås, jeg gider bare ikke køre rundt med kæmpekæder eller andet der vejer en bondegård, derfor synes jeg en skivelås er smart
jan 2013
Følger: 9 Følgere: 2 Svar: 304
aug 2007
Følger: 51 Følgere: 100 MC-er: 15 Emner: 226 Svar: 3.238
men det her kunne være en løsning... den glemmer du heller ikke inden du køre..
http://www.webbikeworld.com/r2/motorcycle-lock/grip-lock/
mar 2013
Følger: 25 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 1.330
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
sep 2005
Følger: 17 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 300 Svar: 1.815
jan 2013
Følger: 9 Følgere: 2 Svar: 304
sep 2005
Følger: 17 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 300 Svar: 1.815
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 3 Annoncer: 1 Emner: 90 Svar: 507
http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/37928-suzuki_gsxr_1000_k8_banejern
jul 2012
Følger: 11 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 619
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 1.867
nov 2006
Følger: 29 Følgere: 27 MC-er: 3 Emner: 3 Svar: 96
mar 2013
Følger: 25 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 1.330
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Jeg har da forresten aldig haft problemer med lås og originalskiver på VS maskinen - hvad er det for en skive???
jan 2009
Følger: 2 Emner: 22 Svar: 804
mar 2013
Følger: 25 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 1.330
jan 2009
Følger: 2 Emner: 22 Svar: 804
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
nov 2004
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 26 Svar: 349
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
mar 2013
Følger: 25 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 1.330
dec 2012
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 4
mar 2013
Følger: 25 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 1.330
mar 2013
Følger: 25 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 1.330
men tak for deltagelse i tråden og oplysning af mit sind
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
sep 2013
Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 2
mar 2013
Følger: 25 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 1.330
bore hul i bremseskiven