{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

Morten M
Morten M
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8

Tændingsproblemer Dyna 2000 {{forumTopicSubject}}

Hey MC galleri.
Har lidt tændingsproblemer med en honda 900 cbr sc33 motor. Der sidder en Dynatek Dyna 2000 på. Motoren sidder ikke på en motorcykel, men en atv.
Jeg har haft den startet op og den har kørt uden problemer, men så røg stelkablet af batteriet og den gik ud. Efterfølgenede kan jeg slet ikke få nogen gnist frem og den røde diode i Dyna modulet hverken lyser eller blinker. Synes modulet lugter lidt brændt, men det er umuligt at åbne det og se nærmere på det.
Nogle der har erfaring med Dyna 2000? og skal men se om man kan finde et brugt modul eller skal man bare finde et originalt og sætte det på?

Mvh Morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tændingsproblemer Dyna 2000
  • #1   15. okt 2013 Hvis den har kørt med en svag/bristende forbindelse, er det ikke usandsynligt den har brændt modulet af. Det skaber nogle transienter sådan en tænding ikke er glad for. Jeg tror ikke det kan reddes.
    Men det kan være andre har været ude for det samme på deres cykler?

• Morten M
    Morten M Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8
    #2   15. okt 2013 Det er nok desværre det som er sket.. Har læst lidt på nettet og der er både nogle som er vildt bestrejstret for Dyna og nogle som har rigtig mange problemer med det, dog ikke lige det problem jeg har. Ens for dem med problemerne er dog at så snart de sætte det originale tændingsmodul på igen forsvinder problemerne, så mon ikke bare man skal finde et originalt tændingsmodul og være foreberedt så man ikke løber ind i de problemer som jeg har læst om..

Kommentér på:
Tændingsproblemer Dyna 2000

Annonce