1.046 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
KX 450 4 takt- HJÆLP! KX 450 4 takt- HJÆLP!
Hej, jeg har anskaffet mig en Kawasaki KX 450 4 takt fra 2007. jeg har kørt 2 timer på den efter køb. jeg ser nu at den drypper olie fra bund proppen. OG at blokken er flækket der hvor bund proppen skal sidde i. hvad kan der dog gøres her? skal motoren skildes helt ad. og der skal svejses i aluminium eller hvad er mine muligheder?
i får lige et billede af hvordan det ser ud. det hul hvor jeg har tegnet op. der kan jeg føre stål-tråd ind ca 10-15 cm. er det normalt at der er hul der? eller er det simpelthen knækket også?
Billede : http://i39.tinypic.com/fxue5j.jpg
0 synes godt om
mar 2013
Følger: 25 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 1.332
mar 2012
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 11
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.001
mar 2012
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 11
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.001
jun 2007
Følger: 78 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 33 Svar: 697
når du skal skite olie ,så suger det op
så kan du vente med at skille den ad ,til du har råd/tillid til det,
og der kan ske andre ting der gør at den skal skilles alligevel
apr 2013
Følger: 1 Svar: 1
mar 2013
Følger: 25 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 1.332
jun 2007
Følger: 78 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 33 Svar: 697
men undervuder ikke kemisk metal ,jeg har kørt tusindvis af km,med lappet motor uden store problemer, der kan enda skæres gevind i det.!!
mar 2012
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 11
Tusind tak for alle indlæg.
KX 450 4 takt- HJÆLP!