{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.543 visninger | Oprettet:

Ja jeg er et fjols... {{forumTopicSubject}}

Var lige et smut ude hos en kammerat igår for at få strammet min kæde. På et tidspunkt beder han mig om at sætte mig op på cyklen og trille den lidt frem.
Og så spørger han så... Den skuren der kommer bagfra, har du kørt med det længe? Jeg svarer ja, da jeg ikke har tænkt over hvad det kunne skyldes andet end måske lidt rust som man også kan have i bremserne i bilen om vinteren.
Vi kigger så ned på min skive, og jeg må indrømme at den minder mig rigtig meget om bjergene i Sverige... Øv.
Nu skal jeg så have skiftet både skiver og klodser, men hvor finder jeg en ok skive til en rimelig penge...
Hjælp et stakkels fjols:-)


Kommentarer på:  Ja jeg er et fjols...
  • #1   22. jul 2006 Prøv hos LC Racing, mener hjemmesiden hedder det samme + .dk
    Der fik jeg en bremseskive til min til en fair pris, og de giver vist også lidt rabat hvis man bestiller med det samme?

    Prøv at ringe til dem, nummeret står på hjemmesiden.


  • #2   22. jul 2006 Hvor rusten er den? Det er ikke bare fordi du ikke bruge den? Klodserne skal jo sidde meget tæt på skiven. Men nogen gange kan klodserne også hænge lidt.

  • #3   22. jul 2006 Den er ikke rusten. Jeg har bare ikke været opmærksom på at mine klodser bag til var slidt ned og egentlig skulle skiftes, så skiven er blevet meget slidt og humblet

  • #4   22. jul 2006 Et sæt klodser kan erhverves for små 250kr og selve bagskiven kan købes for ca. en 1000 krone ved Max mc import (Mc nøglen), og der kan de fleste forhandlere købe dele igennem. Det ska lige siges at der er tale om uoriginale, nye dele -og har købt gennem dem, det er fin kvallitet til ca. halv pris ift. originale stumper.

    Pøj pøj med det.


Kommentér på:
Ja jeg er et fjols...

Annonce