2.556 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Trux
Trux
Følger: 1 MC-er: 4 Emner: 9 Svar: 33

Dragstar 650 - baghjul / breder Dragstar 650 - baghjul / breder

Hej

er der nogen herinde der har erfaring / viden omkring udskiftning af bagfælg på sådan en bandit her..

har kig på en fælg på Ebay - fælgring med egere 600 EUR - så skulle den kunne køre med et 210 bagdæk og fælgen bliver 7x17"

men kunne godt tænke mig at finde et komplet hjul, eller om man kunne bygge noget rundt fra en anden mc nogen der har viden der kan bruges ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dragstar 650 - baghjul / breder
  • #1   14. nov 2013 du skal bruge dit originale nav og sætte på en anden fælg...

TTS laver sær du kan få til det.. husk at hvis du skal have 210 skal du have modificeret din bagsvinger. smiley

• #2   15. nov 2013 Selv ved en 5.5 fælg med 200 skal du have lavet din svinger breder, med mindre du gør som Bikeshoppen og forskyder den fælg. Hvilken er dumt.
    Det bedste er at få lavet den breder i dens ene rør ved selve svingeren.
    Det gør Thunderbike - men man kan også nemt selv gøre det (hvis man kan arbejde i metal) men så er der ikke TUV på det.

• #3   15. nov 2013 er ret sikker på at ved 200 er det ikke nok bare at offsette dit baghjul.. du skal have lavet mere plads. smiley

• #4   15. nov 2013 Har googlet mange der har 210 dæk på std svinger, også sådan en fælg man kan købe de skriver 7x17 210 til std svinger, hvis man måler lidt på det burde der os være plads.. Men svinger kan jeg selv modificere skal bare have fundet en fælg

• #5   15. nov 2013 Er der nogen der ved hvor man kan se et udvalg af fælge inkl priser, udover amerikanske sider,.. Vil godt have der fra Eu

• #6   15. nov 2013 TTS laver fede rustfri fælge.. de er fra tyskland.

• #7   15. nov 2013 http://www.wheelspoint.de/index.php?id=36

• #8   1. apr 2014 Ved godt det er et gammelt emne men jeg er utrolig nysgerrig efter om du fandt ud af noget med bagfælg for jeg vi nu også rigtig gerne have en bredere bagfælg så jeg kan få et 240mm bagdæk på smiley

• #9   1. apr 2014 Jeg har det hele til salg i en annonce fik købt nav, 7x18" tts cromefælg egere og bagsvinger

Kommentér på:
Dragstar 650 - baghjul / breder

Annonce