1.461 visninger
|
Oprettet:
Honda cb 250 Rs uden batteri. HJÆLP!!! {{forumTopicSubject}}
Kan man kører en honda cb 250 rs fra 1984 uden batteri. Sys når jeg måler på den laver den alt for meget strøm 50 volt så den springer pærene. Hva skal jeg gøre for at skrue ned for volten og hvad skal jeg bruge?
Evt. nogen der kan forklarer hvordan ledningerne skal kobles sammen.
På for hånd tak håber i kan hjælpe.
nov 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
sep 2011
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 661
mar 2009
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 50 Svar: 238
nov 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
nov 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
sep 2011
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 661
maj 2007
Følger: 2 Emner: 21 Svar: 893
sep 2011
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 661
nov 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
sep 2011
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 661
Honda cb 250 Rs uden batteri. HJÆLP!!!